Mobile Εφαρμογές

Ένα mobile application σας επιτρέπει να είστε μαζί με τον πελάτη σας κάθε στιγμή
Η εξάπλωση των κινητών συσκευών (smartphones & tablets) έχει αλλάξει τα τελευταία χρόνια τη συμπεριφορά του κοινού όσον αφορά στον τρόπο που αναζητά πληροφορίες. Ένα από τα νέα και πιο δυναμικά μέσα αναζήτησης πληροφοριών και εκτέλεσης εργασιών είναι οι εφαρμογές για κινητές συσκευές (mobile applications).
Στο digitaldoctor.gr, σας παρέχουμε τη δυνατότητα να αναπτύξετε μία εφαρμογή για κινητές συσκευές, ειδικά σχεδιασμένη για το ιατρείο σας. Με αυτό τον τρόπο, το ιατρείο σας αποκτά μία μόνιμη παρουσία στα smartphones των πελατών σας, ενώ εσείς αποκτάτε ένα εξαιρετικά δυναμικό και προσωποποιημένο εργαλείο επικοινωίας και marketing. Μία χρηστική εφαρμογή μπορεί να προκαλέσει το ενδιαφέρον των πιθανών πελατών σας και να τους οδηγήσει στην πόρτα σας.
Υλοποιήστε χρήσιμα εργαλεία και επικοινωνήστε πληροφορίες σχετικά με την ειδικότητά σας. Βάλτε το ιατρείο σας στο χέρι του πελάτη σας και εκμεταλλευθείτε την άμεση επικοινωνία που προσφέρει μία mobile εφαρμογή.
Φόρμα ενδιαφέροντος
Ιδέες για την mobile εφαρμογή του ιατρείου σας
Σε μία mobile εφαρμογή για το ιατρείο σας, μπορείτε να συμπεριλάβετε πληροφορίες και λειτουργικότητες που θα κάνουν την εφαρμογή σας ενδιαφέρουσα και θα ωθήσουν τους πελάτες σας να τη χρησιμοποιήσουν, καθιστώντας την ένα δυναμικό εργαλείο marketing για εσάς.
- Πληροφορίες ιατρείου
- Συμπεριλάβετε όλες τις πληροφορίες επικοινωνίας του ιατρείου σας και κάντε την πρόσβαση εύκολη για τους πελάτες σας με τη χρήση δυναμικής κατευθυνσιοδότησης.
- Περιγραφή υπηρεσιών
- Περιγράψτε όλες τις υπηρεσίες που παρέχει το ιατρείο σας και στην περίπτωση που φιλοξενείτε περισσότερες από μία ειδικότητες, δώστε πληροφορίες για τις υπηρεσίες που παρέχονται για κάθε μία από αυτές.
- Επικοινωνία με ένα άγγιγμα
- Δώστε τη δυνατότητα στους πελάτες σας να επικοινωνήσουν με το ιατρείο σας μέσα από τηλεφωνική κλήση, αποστολή φόρμας επικοινωνίας ή live chat.
- Κλείσιμο ραντεβού
- Μέσω της mobile εφαρμογής του ιατρείου σας, οι πελάτες έχουν τη δυνατότητα να ζητούν ραντεβού σε προκαθορισμένες ώρες και ημέρες και να λαμβάνουν θετική απάντηση με ενσωμάτωση του ραντεβού στο ημερολόγιο του smartphone τους, καθώς και σχετική υπενθύμιση.
- Επικοινωνήστε τα νέα του ιατρείου σας
- Επικοινωνήστε μέσα από τη mobile εφαρμογή όλα τα νέα του ιατρείου σας (σημαντικές διακρίσεις, νέες υπηρεσίες, συμμετοχή σε συνέδρια, επιστημονικά επιτεύγματα κ.α.).
- Ανέβασμα φωτογραφιών
- Επιτρέψτε στους πελάτες σας να ανεβάσουν φωτογραφίες για μία πιθανή διάγνωση πριν την επίσκεψη στο ιατρείο σας ή για να ελέγξετε την πρόοδο μίας συγκεκριμένης πάθησης που μπορεί να ελεγχθεί οπτικά. Επίσης, οι πελάτες σας με αυτό τον τρόπο μπορούν να σας επικοινωνούν αποτελέσματα ακτινοδιαγνωστικών ή άλλου είδους εξετάσεων.
- Φόρμα εγγραφής στο newsletter
- Συγκεντρώστε τα e-mails των πελατών σας και μείνετε σε επαφή μαζί τους στέλνοντάς τους περιοδικά newsletters.
- Ο γιατρός απαντά
- Με αυτή τη λειτουργικότητα μπορείτε να δέχεστε ερωτήσεις πελατών σας μέσω online φόρμας ή ηχητικού μηνύματος και να απαντάτε με τον ίδιο τρόπο.
- Αναπτύξτε πρόγραμμα loyalty
- Δώστε τη δυνατότητα στους πελάτες σας να κάνουν check-in κάθε φορά που επισκέπτονται το ιατρείο σας και να απολαμβάνουν προνόμια ανάλογα του αριθμού των επισκέψεών τους.
- Μαρτυρίες πελατών
- Παρέχετε με όμορφο αισθητικά τρόπο μαρτυρίες πελατών σας σε μορφή κειμένου ή video. Η λειτουργικότητα αυτή μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως ένα εξαιρετικό εργαλείο marketing.
- Εργαλεία
- Αναπτύξτε χρήσιμα εργαλεία - ανάλογα με την ειδικότητά σας - τα οποία θα βοηθούν τους πελάτες σας στη διαχείριση της υγείας τους και κάντε την mobile εφαρμογή του ιατρείου σας ένα αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινής ρουτίνας των πελατών σας.
- Συμπτώματα, παθήσεις και θεραπείες
- Δώστε έναν χρήσιμο οδηγό συμπτωμάτων, παθήσεων και θεραπειών που σχετίζονται με την ειδικότητά σας και δημιουργήστε με αυτό τον τρόπο, έναν χρήσιμο οδηγό αναφοράς για τους πελάτες σας.
- Προσωποποιημένη ενημέρωση
- Μέσω μίας mobile εφαρμογής μπορείτε να έχετε μία προσωποποιημένη ενημέρωση του πελάτη σας σχετικά με θέματα της υγείας του. Η ενημέρωση αυτή μπορεί να αφορά σε αποτελέσματα εξετάσεων, προσωποποιημένες συμβουλές υγείας κ.α.
- Φωτογραφίες και videos
- Δώστε στον μελλοντικό σας πελάτη μία εικόνα του ιατρείου σας και του διαθέσιμου εξοπλισμού και εγκαταστάσεων μέσα από την παρουσίαση φωτογραφιών και videos.